Office 365 – značajke i prednosti

Office 365 – značajke i prednosti

Ukoliko unutar Vaše tvrtke elektroničku poštu koristite na sljedeći način:

 

  • Elektroničke poruke primate na način da morate kliknuti na tipku pošalji/primi (eng. send/receive)
  • Poruku koju pošaljete sa računala ne možete vidjeti na mobitelu i obrnuto
  • Kada ste na putu, ukoliko nemate sa sobom računalo na kojem vam je postavljen mail račun, ne možete vidjeti sve poruke, već samo one poslane u zadnjih nekoliko tjedana
  • Svakodnevno primate veliku količinu neželjene pošte (eng. spam)
  • Zarazili ste računalo otvaranjem privitka koji je stigao u elektroničkoj poruci
  • Ne možete poslati mail sa istog računala na dvije različite mreže (npr. na poslu i kod kuće)
  • Zbog hardverskog ili softverskog kvara računala izgubili ste sve mailove

 

Vrijeme je da razmislite o prelasku na Office 365 u oblaku, a mi ćemo Vam kroz ovaj članak predstaviti glavne razloge zašto bi takva odluka bila itekako korisna za jedan od najbitnijih resursa svake tvrtke.

 

Sigurnost

Kada govorimo o sigurnosti bitno je napomenuti nekoliko čimbenika. Sigurnost podataka u oblaku, sigurnost prijenosa podataka od korisnika do oblaka i nazad, sigurnost na razini sadržaja svake poslane i primljene i poruke.

Microsoft Office 365 servis certificiran je u skladu sa ISO 27001 standardima, prošao je SAS70 tip I i II reviziju, te izborio EU Safe Harbor pečat.

Kada pristupate online servisima zaštićeni ste 128 bitnom enkripcijom, što u prijevodu znači, ukoliko netko presretne poruku, neće moći pročitati sadržaj.

Svaka poruku koju šaljete ili primate prolazi kroz antispam i antimalware skenere, i ukoliko je poruka klasificirana kao spam biti će isporučena u Vašu spam datoteku, a ukoliko poruka sadrži zlonamjeran softver, ona uopće niti neće biti isporučena u Vaš sandučić.

 

Kompatibilnost

Office 365 radi besprijekorno sa programima koje poznajete i koristite, uključujući Outlook, Word, Excel, OneNote, Publisher i PowerPoint.

 

Pristup Office 365 sustavu sa bilo kojeg uređaja

Kako bi pristupili svojim podacima u Office 365 sustavu potreban Vam je bilo koji uređaj koji ima vezu na internet, Vaše korisničko ime i lozinka.

Microsoft® Office 365 pruža pristup el. pošti, važnim dokumentima, kontaktima i kalendaru putem web preglednika  na gotovo bilo kojem uređaju, uključujući Windows, Apple i Ubuntu operativne sustave za osobna računala, te iPhone, Android i BlackBerry mobilne uređaje. Omogućava vam da radite gdje i kada to želite!

Office web apps sastavni su dio Office 365 paketa, ali nikako ne zamjenjuju u potpunosti Office alate koje imate instalirane na računalu, nego ih nadopunjuju. Kada niste blizu računala koje je opremljeno potpunom instaliranom inačicom Office aplikacije, a trebate izraditi novi ili editirati postojeći dokument, tada web apps dolaze do izražaja. Dovoljno je ulogirati se u vaš Office 365 profil kako bi imali pristup Wordu, Excelu, PowerPointu i OneNote-u, gdje možete kreirati ili editirati dokumente, te ih snimiti na SharePoint stranicu tvrtke ili u vlastiti OneDrive diskovni prostor u oblaku.

 

Jedan izvor istine

Svi dokumenti, elektroničke poruke, kalendarski zapisi, zadaci i kontakti nalaze na Microsoftovim poslužiteljima kao centralnom mjestu za pohranu, dok su uređaji kojima pristupate poslužitelju klijenti sa kojima sinkronizirate podatke. U praksi to znači:

  • Poruku koji obrišete na mobitelu, obrisati će se i na poslužitelju, a promjena će se  sinkronizirati i na svim ostalim uređajima sa kojima pristupate Vašim podacima
  • Kada dodate novi kontakt u outlooku, isti će biti sinkroniziran na sve ostale uređaje
  • Kada promijenite mobitel, dovoljno je samo prijaviti se sa svojim korisničkim podacima i svi kontakti, poruke i kalendarski zapisi biti će sinkronizirani na vaš novi uređaj

 

Monitoring

U realnom vremenu možete nadzirati sigurnost i korištenje vašeg Office365 sustava, te na klik miša saznati

  • Koliko neželjenih poruka prima koji poštanski sandučić
  • Koliko je zlonamjernih softvera zaustavljeno prije isporuke u poštanski sandučić
  • Koji sandučić prima i šalje najviše poruka

 

99,9% vremena dostupnosti servisa

Office 365 omogućuje zaštitu vaših podataka s velikom razinom pouzdanosti , sposobnosti oporavka od grešaka (eng. disaster recovery),  podatkovnim centrima na više lokacija, te strogim pravilima o privatnosti podataka. U Microsoft podatkovnim centrima koji vas poslužuju Office 365 uslugom, dizajnirani po najvećim IT standardima, sa redundantnim komponentama na svim razinama. Navedene i druge visoke mjere zaštite pružaju osnovu za 99,9 posto dostupnosti servisa, koji su zaštićeni sa povratom novaca.

Stavljajući svoje podatke u oblak spriječiti ćete da vaš cijeli posao ovisi u prekidu napajanja, interneta ili bilo kojoj elementarnoj nepogodi.

 

Fleksibilnost upravljanja troškovima

Uz Office 365 , možete dobiti “plati koliko koristiš” mogućnosti naplate koji će vam dati predvidljivost i fleksibilnost za Vaše poslovanje. Office 365 nudi veliku fleksibilnost, te Vam omogućuje da koristite samo usluge koje su Vam potrebne, te sami određujete kada su Vam potrebne. Za pristup Office 365 usluzi ne postoji ugovorna obaveza, stoga pakete na mjesečnoj razini možete dodavati i otkazivati prema potrebama poslovanja.

Više o paketima Office 365 pogledajte na linku.

 

Jednostavna komunikacija unutar i van vaše tvrtke

Uz Office 365 , možete stvoriti SharePoint portal koji je zaštićen lozinkom te podijeliti velike datoteke unutar i izvan organizacije , što Vam pruža da na jednoj lokaciji pronađete najnovije verzije datoteka ili dokumenata, bez obzira na to koliko ljudi radi na njima. Slanje izravnih poruke kolegama i klijentima sa pozivom da sudjeluju u online sastanku na kojem zajedno možete pregledavati i editirati dokumente.

Prezentacija Vaše tvrtke prema Vašim klijentima

Koristeći profesionalne usluge poput Office 365 šaljete poruku potencijalnim, ali i postojećim klijentima da poslovanju pristupate ozbiljno, koristeći i primjenjujući najviše sigurnosne standarde, čime štitite, ubrzavate i optimizirate vlastito, ali i poslovanje Vaših klijenata.

 

Rad u izvanmrežnom okruženju

Ukoliko Vaš posao zahtjeva rad na udaljenim lokacijama bez pristupa internetu, Office 365 omogućuje vam da radite na svojim dokumentima, pišete el. poruke čak i bez internetske veze . Kada Office 365 postane dostupan sve vaše promijene biti će sinkronizirane na poslužitelj.

 

Besplatna migracija

Obratite nam se sa povjerenjem i u akcijskom periodu od 01.06.2016 – 15.07.2016 osigurajte si besplatnu migraciju sa bilo kojeg sustava za razmjenu el. poruka kojeg trenutno koristite na Office 365, ukoliko nemate više od 100 poštanskih sandučića.

 

Isprobajte Office 365 besplatno na 30 dana

No Comments

Post a Comment

Comment
Name
Email
Website